torsdag 26 juli 2012

Har ni tänkt på :

Att inom hund världen sporter eller annat ! Kan ingen ta kritik? Jag vet att jag e dålig på det också alla har vi sidor som vi måste jobba med VISSA större än andra.

Vissa har ett behov att bara klanka ner på en hur mkt man än kämpar...
Vissa har ett behov att alltid vara redigare än alla andra.
Vissa har ett behov att alltid va den som är den som skyddar alla hur dumt de än är ?
Vissa har ett behov att höras o synas.
Vissa har ett behov att tala skit om andra.
Vissa har ett behov att  bestämma över andra.

Jag har ett behov av att vara JAG! Jag vet att jag inte är perfekt.. vem är det ?
MEN jag står för det jag säger. jag vrider inte på sanningen. De som känner mig på riktigt vet att frågar man mig får man sanningen även om den är extremt jobbig att säga vissa gånger. Jag skiter i om nån blir arg på mig då får den väl bli det då. Vad spelar det egentligen för roll ? Jag var ärlig. Fråga inte om du inte vill ha ett ärligt svar ? Vad det än gäller... Om den toppen ser snygg ut på dej eller vad som helst. ( kanske därför jag får vara shopping råd så mkt haha =P )

Genom åren har jag fått ta mkt skit . Men de har oxå lärt mig mer vem jag ÄR ! Jag kan stå på mina egna ben ! Jag vet vem jag är!

De som trycker ner andra öppet... VET DU VEM DU ÄR ??? om du vet, är det den du vill vara ?

Jag vet vad som är rätt och fel.... Vet du ?

Jag är glad för alla mina vänner jag har träffat genom livet. De jag växt upp med sen jag föddes som mina syskon och mina extra syskon extra mamma o pappa <3 Jag är glad för de som jag träffa första skoldagen som fortfarande är kvar vid min sida. Jag är glad för gamla ex och vänner genom tonåren som är där. Vi har delat allt.På gott och ont! Ni vet vem jag är jag vet vilka ni är. Jag vet era bra och dåliga sidor. Precis som ni vet mina. Vi kan prata om allt! Jag älskar er !

Och vet ni vad ? Jag har rätt till tycke och smak som människa. Jag har faktiskt de! Utan att bli trampad över.

Och ännu en sak... Jag är en känslomänniska och jag är väldigt lugn som människa. Men den mjukaste bomull brinner oxå när man tänder eld på den ?


LIVE FOR HONOR GLORY !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar