tisdag 24 april 2012

Vårens Första Dag

Inte skrivit på ett tag nu.... inte för att jag förväntar sig att så många faktiskt läser vad jag skriver... men ändå börjat inse att det är ibland skönt att släppa tankarna lösa även så andra kan se dem... Och att man kommit till insikt... Att det heller inte betyder något vad de tycker... för jag är den jag är och jag har rätt ATT VARA JAG!

Sitter och försöker planera året som komma skall... Båda Kriga och Ilta har klarat sina BH prov... Så nu e de väl nästa steg med de två.... Jobb jobb jobb... Då ilta tycker de e piss med apportering....
men vi kämpar på....

Kommer inte satsa jätte mkt på utställningar i år.... måste lugna ner mig efter varit regält sjuk och fortfarande går på pencelin och tramadol... måste man insee  att den där väggen var hård att slå i... när de väl kom.....

Det e mkt annat som kommer hända i år istället som betyder mkt mer än alla meriter jag tagit de senaste åren...
det är bara en papperslapp...

Detta är ett musik år...  spelningar och spela själv som gäller ta tag i min stora passion efter hundarna... el rättare sagt min största passion men hundarna har ju mitt hjärta... min les paul epihone special edition... Mitt piano mitt Perl Target.... söker aktivt efter ett nytt musik protjekt... jag har ju min största passion att på scen med en mic i handen bli ett med musik.... så läser nån detta så sökes ialf en till gitarrist o en basist ;)




Kom våren, kom skratten,

kom tårarna om natten.
Låt mig vara, låt mig vara
litet till, jag är,
jag är inte beredd att gå än.
Låt mig finnas, låt mig att finnas,
litet mer, jag är,
jag är inte beredd att dö än,
inte än.









Nästan exakt en månad sen nitro somnade idag.... Först idag el ja igår va de nog mer så insåg jag att han faktiskt var borta.... Att han inte kommer tillbax....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar