lördag 24 mars 2012

Matte & Husse älskar dig även om du sover.....


Igår somnade våran älskade Nitro.... Han somade tyst å stilla i mitt knä.... Jag fick total panik när Morgan ( våran vet) sa att nu har hjärtat stannat... Jag kramade honom la ner honom förstiktig på pläden.... pussade honom hejdå efter jag kramat honom så hårt jag bara kunde.... tårarna sprutar fortfarande... Inget kan få våran älskade NIT tillbax.... Min lilla pojke som började pipa så fort vi kom ut på en grus väg... De va TJOHOOO vi ska spåra jag ska jobba... Han älskade skydds arbetet att arbeta att andvända näsan...

Vi var även med på freestyle uppvisningar bla på torget på national dagen han i sitt lilla glitter jag hade sytt till honom.... vi stylade regält till smooth chriminal med michael jackson han var även med på uppvisningar på klubben då rockade vi till nightwish... Roligare arbetshund får man leta efter.... Jag älskar varenda liten del av honom o han pussade inte som andra vovvar han stack ut tungan å petade lite på en å sen in igen å örone
n bakåt å viftade på sin lilla stump.... Jag älskar dig så mkt men nu vet jag att han står vid helige francicus av fransiskus djurens beskydare och som är helgon förklarad han strycker sin hand varsamt på vänster
sida vilket han älskade o gosa


Nitro hade sin egen sov stil ( mys stil) !


han var klumig o lämnade många blåmärken men de va aldrig meningen.....


Jag älskar dig över allt annat o du finns alltid i mitt hjärta som på så många andra... han visade hur en dobermann kan vara... ( även fast han trodde han var en leonberger )


Jag har valt att lägga i från mig mobilen och svarar inte på några samtal jag fixar inte det just nu.... Vill vara ensam i den tystnade han lämnade... Lilla ilta letar efter sin nitro o förstår inte vart han tagit vägen.....

När vi är redo kommer det komma in en ny dobermann i vårat hem så tomt med bara en dobbis... men det får dröja.... När rätt hund dyker upp de kan ta år de kan ta månader vem vet.... Hur som helst får jag aldrig tillbax min älskade NIT <3<3<3<3 Mamma o pappa älskar dig niten våran stora fjant... Som var världens snällaste men när vi blev på flugna av en kille.... ( helt utan andledning ) Visade han att FAN ta dig om du rör min husse el matte... ( enda gången jag såg han arg) och då var han riktigt ARG! Min beskyddare min älskling är nu i hundhimmlen och jag älskar o saknar dig !!!

mina hundar är ingen SLIT OCH SLÄNG vara de är en del av våran familj och vi älskar varenda liten del av dem !!!!!!!









lyssna och läs texten....












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar