fredag 9 mars 2012

Älskar dig..........

Skriver av mig allt just nu känns de som även om det är några dagar kvar tills min älskade nitro inte finns längre...

Jag tänker på den gången jag å han va ute i skogen... Jag hoppade över en sten trillade / trapade snett så illa att jag bröt benet... jag kunde inte ta mig någonstans... jag skreck på hjälp men ingen kom.... hade ingen teckning och de enda var ett kort samtal till sos alarm.... innan telefoenen dog... jag låg där ute i skogen i flera timmar innan ambulans personalen hittade mig... som tur var detta tidig sommar... ( maj ) knotten o myggen hade kommit.. och jag trodde aldrig att någon skulle hitta mig.... Min älskade nitro lägger sig på sidan intill mig för att hålla mig varm... stackarn hade knott överallt så jag låg och drog handen över honom för att få bort alla knotten i flera timmar låg han bara där för att hålla mig varm.... när ambulans personalen kom blev han mkt skeptisk och ville inte låta dem komma fram först.... men när jag sa det var okej... så släppte han fram dem de tog honom och band upp honom i närmsta trädet och ringde efter min mamma som åkte som en dåre i från skövde ut i skogen å sprang för att komma till sin dotter...

mamma tog hand om nitro medan ambulans personalen satte morfin sprutor och satte på de där som ska göra att benet ligger rätt... Jag kommer sakna dig så mkt.... sorgen är så stor nu.... även innnan du inte ens har somnat... men jag vet vad som närmar sig varje dag kramar jag dig pussar dig säger att nova väntar där uppe på dig på de stora gröna ängarna där du kan springa hela dagarna och aldrig ha ont längre.... Jag älskar dig så himmla mkt min lilla tokiga dobermann gubbe... När dagen väl är här... vet jag inte hur jag ska klara den.... än kan jag pussa dig än kan jag få dina pussar... men jag kommer aldrig mer få någon Dobermann hane som är som du....

Varför varför i hela jävla helvete varför ???

JAG ÄLSKAR DIG NU FÖR EVIGT FÖR ALLTID!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar