tisdag 30 oktober 2012

Tacksam

Senaste tiden har jag tänkt mkt på vad jag har! Och hur tacksam jag är för det jag har.
Jag har ett hus trädgård jag har hundar en familj som älskar mig. Och jag är gift med en Man som dyrkar marken jag går på.

 Jag är så tacksam för allt jag har och allt jag och Fredrik har gått igenom har gjort oss starkare och vi har mognat tillsammans... Jag skulle aldrig välja bort dig för allt som finns i världen. Skulle bo i en papp låda om det betydde att jag fick vara vid din sida. Bästa dagen i mitt liv var dagen vi sa ja till varandra i kyrkan... och snart har vi varit gifta i två år. Jag kan öppna mitt hjärta för dig och du dömmer mig aldrig. Du är min bästa vän och mitt hjärta. du vet precis hur jag mår utan att behöva säga någonting alls. Lika så jag med dig! Det enda som betyder något är att veta att du mår bra.


Kommer aldrig glömma kortet jag fick av dig. första kortet som gifta, med en stor blombukett... stog det : 17 dagar som gifta. Och jag kommer älska dig lika mkt om 17 år!

Han har den finaste insidan man kan hitta hos en människa!




Tack för du finns jag är tacksam för allt ! och jag älskar dig så mkt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar