fredag 12 februari 2010

Pytt i panna !

Jaru... Ibland måste man få ut vissa saker... Å detta blir nästan en list på saker jag hatar...

Folk gör mig förbannad för de inte vet hur man uppför sig..

Folk som när man pratar tex bara vänder sig om och går ??? När man pratar med dem !?
Snacka om ohövligt å att man är ouppfostrad..

Folk som slänger dumma komentarer utan andledning !?

folk som slickar röv !

Folk som tror att de är så jääävla duktiga!

folk som ser ner på en typ Ah men jag har inte tid att lära dig... ( å man har pysslat med saken i fråga sen 7 år tillbax ? tips kolla fakta innan)

Folk som inte kan hålla reda på sina ungar...! ( tex vi var och skulle väga lill fis går in till vågen å de kommer en unge å skricker i höga skyn för att hon vill klappa då jag säger vänligt men bestämt nej! Ändå ger sig ungen inte å föreldrarna bryr sig inte ett jävla skit... Ungarna sprang omkring där inne som tokar å föreldrarna tittade inte ens åt dem... vättigt känner jag då )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar