torsdag 11 februari 2010

Arg argare argast

ibland undrar jag hur ärlig man ska va på en blogg ? det jag igentligen skulle vilja skriva tänker jag inte skriva för jag sjunker inte till den nivån. jag tycker det e jätte synd att internet verkar ha blivit ett ställe där man hackar på folk för man har så dåligt självförtroende så man inte vågar säga det själv... Jag vet vilka jag tycker om om ni vet vilka ni är <3>
Men de värsta jag vet e att va falsk å ni som säkerligen fattat förhoppnings vis att jag fattat detta kom aldrig fram till mig någonsin igen för jag kommer be er fara å flyga. Å detta gör jag rätt i nyllet på er pga av att jag har självförtroendet och modet till detta. Jag kommer inte nämna något här på bloggen å var person får fundera själva.

Men en sak ska ni ha jävligt klart för er att jag står för vad jag tycker å tänker å jag vet att jag har rätt.

So fuck off and die du e för ful för mig å din morsa går för en hundring // Torkel i knipa !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar