torsdag 21 januari 2010

GAAAAHHHH!!!!


Nu e vi i hus flyttar tagen....! BORT FRÅN TIDAHOLM!!!! vi letar å vi letar idag verkar det som jag hittade ett intressant hus...som vi ska titta på (ännu ett i ordningen)
Det är en gård... tre häst boxar... lagom stort hus å 37 000 kvm mark precis va vi vill ha !!! Så i morrn ska vi ringa på det och boka visning... Hoppas det håller mina förväntningar... sen ska vi sälja vårat hus.... För er som e intresserade... Så e det på 163 kvm ca... Stooort vardagsrum... över våning med 2 rum hall toalätt och en stor källare... :) ved eldar just nu... !



I vilket fall ska det säljas för vi vill ut på landet mer än vad vi bor nu... dock kommer jag sakna närheten till badet och det underbara promenad stigarna i skogen!

2 kommentarer:

  1. Visst är det kul att titta på hus? Letar lite ibland själv att komma ut på "landet". Ju mer hundar desto mer space...Men det verkar inte så många hus ute just nu. Vår dotter hitade dock drömgården vid Hornborga....14.5 mille- Tjeeena!

    Jag gillar ju iofs Tidaholm varje tisdag....men jag vet inte om det är där vi ska bo.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. haha... Hmm varje tisdag kan de va bilarna ;) ? haha får köpa våran kåk ;) nja kanske inte... Vi väljer att flytta pga av att vi tröttnat på grannhunden attakerar våra hundar... LAGOM KUL.... ut på landet! så man kan ha hundgård om man måste lämna dem längre stunder osv :) Dock inte till dobbisarna på vintern ;) ;) 14, 5 mille va väl inte så farligt ??? ;) Som HITTAT!!!! :)

    Nja i de hela är tidaholm ingen hitt... Långt å handla långt å göra va som helst.. långt å träna osv :P:P

    KRAMAR!

    SvaraRadera