fredag 22 januari 2010

Cause i pretend to feel no pain...

Ibland vill man sätta sig i ett hörn slå på musik i öronen å bara sitta där å lyssna å hålla för öronen... det e så jag har kännt mig ialf det senaste dagarna... Allting känns så tvetydigt... jag vet inte nått just nu som det känns... Man ska sitta å leka gud men... Som det är nu så känns det inte rätt... Jag är glad att jag har min kära syster Sofia att prata av mig på och min kära vän lotta... det är dem som känner mig allra bäst... och vet hur mkt jag älskar mina kära hundar... Jag tänker ialf inte någon på verka vad jag har bestämt mig för... Det som är bestämt mellan mig och Fredrik är att KRIGA ska få vara hund å tränas men på ett annat sätt tills hon säger till att hon har ont... Jag kommer se på henne när hon säger till att hon inte vill längre... Sen va folk tycker det orkar jag inte bry mig om just nu men så länge hon inte har Ont så förtjänar hon det bästa livet hon kan få... Sen skiter jag fullständigt i vad det kostar... Pengar är inte viktiga i det stora... Det är en skit sak om jag väljer att lägga 300 000 på mina hundar per år så har ingen annan med det å göra...!

6 kommentarer:

  1. Megasuperduperstorakramar!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kommer i morgon så jag kan prata med dig. Har filat på ett inägg här nu i 50 minuter, men Internet har sina begränsningar. Tänker på dej! KRAM Maria

    SvaraRadera
  3. tack maria ! Tänker på
    er med å håller tummarna för er!

    SvaraRadera
  4. tack lotta! speciellt tack för våran prat stund.. Bästaste vännen kramisar i massor !!!!

    SvaraRadera
  5. Ni kommer göra det bästa för Kriga och det är bara ni som kan avgöra vad som är det bäst för henne och för er.

    Du kommer känna och Kriga kommer tala om när hon inte vill/orkar mer.

    Kram

    SvaraRadera
  6. jo det har du så rätt i jessika ! Helt rätt... Kram!!

    SvaraRadera