onsdag 6 maj 2009

Stockholm i mitt hjärta!

I helgen hade vi fullt upp som vanligt! Vi var i stora staden och träffade underbara Becca! Hihi nu går nitro fot som en guuuud i jämnförelse med innan han e grym ;) allt tack vare becca... Kriga fick också lära sig veta hut.. Mer än en gång.. de gav så himmla mkt...

Men mest av allt blev jag kär i beccas Kineser! Och framför allt Peppe!! Rebeccas ena sphynx kisse... Hehe.. underbarare katt har jag aldrig träffat... Så snart som möjligt eller i en nära framtid så kommer de nog bli en eller två sånna.. Även kineser om man hittar några vettiga..! Hihi jag tror du har för mycket inflytande becca ;) *smile*

men sen på söndagen så vart det utställning! prada ställde upp sig bättre än någonsin men denna gång gick det inte i sjön men men de gör inte så mkt.. De går som de går...

Hon ställs tills jag får min lilla dobbis tik från becca.. Hihi Åååh vi väntar just nu med spänning

Gå in på www.pindobs.se för att titta på kuzija så får ni se en riktig snygging ;)

tack å hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar