tisdag 28 april 2009

lDAG KAN JAG SÄGA ATT KRIGA ÄR BILLIG!!

Va e de första man vaknar utav ??? Jo att fredrik ropar på mig och säger " Duuu vi e inte så glada på våran schäfer..." VADÅ!? va har hon gjort nu svarar jag... "hon har ätit upp dina glas ögon" VAAA!!!

Jodå... Den lilla skit hunden har tagit å snott mina glasögon Mina CHANEL glas ögon!!! som jag alltid hänger ovanför huvudet på säng lampan som sitter på väggen.. Men nu lever dem Inte längre kan jag säga... Glaset va helt borta ( utpetat ) och neder kanterna sönder tuggade och helt snea...

Som tur var rättade det till glas ögonen nogurlunda på optikern.. Så nu är det bara att bestämma vilka som är de nya Björn borg eller Prada HUMMM ???


Jaja.. Dagar e som de e med en schäfer med tandlossning så de kliar en massa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar