torsdag 31 mars 2011

Dragula !

Snart dax att sticka igen ska ta med mig doberfjantarna in till stan å träffa sofie o carro o deras små lurvar ! passivitets träning på stationen mkt ljud där o bröt å tåg... så blir nog bra för dem efter de blir de walking with dogs med dem mor o fredde :)

I morrn fyller jag 24 år... lite skummt... Jag hade totalt glömt att jag fyllde år.. Känns vettigt...! I morrn kommer de ialf massa fölk hit.. sen blir de krogen...! nu e dilemmat bara va man ska ha på sig... Fan att de inte har hårdrocks klubb ( DÅ MENAR JAG RIKTIG METAL) i skövde ! men de får duga å skaka rumpan med jessi å de andra ändå :) Blir la ett fotbolls lag å några till haha ^^ blir säkert prima skinka ser fram imot imorrn ialf... men men dillemma dilemma med kläder.. O makeupen sen då!! haha de blir säkert bra i slut ändan jessika får hjälpa mig välja :P

Well de blir nog bra bra :P nu måste jag fixa ner alla saker jag ska ha med mig vovvar and so on...

Måste skriva oxå att nu har jag blivit så "liten" så nu e freddes arrak jacka förstor för mig ! hihi å fredde e inte tjocker han inte... men drar några tröjor o fleccicar under så fryser jag nog inte i skitvädret som är idag ! Hihi now im off!!


Å vet ni va... Jag e trött på å ta skit ! Så fuck U om du e så jävla dum å gör mig förbannad.. för denna brud tänker inte hålla igen längre nu e de fan nog..! jag håller igen länge sen jävlar...!

Tur jag oftast är snäll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar