söndag 20 februari 2011

Lov och helg!

Haft ett toppen lov..! Varit i Polen i Warzawa shoppat sett staden hälsat på syster yster och hennes sambo som bor mitt inne i warsawa ^^ i en jätte fin lägenhet.. Varit toppen !! Staden e otroligt vacker fanns mkt och se som tur hade man ju egen guide oxå ! Sen besökte vi ett av europas största shoppingcenter som ligger några min gångavstånd från Syrrans lägenhet... ^^ de hela slutade med att vi inte ens gått in i en 5 del av affärerna men totala tiden vi varit där var 7 timmar,... Det märkte man inte ens för de va så mkt nytt hela tiden !! Men shoppat en del blev de nya kängor! Nya shorts.. Super duper mysig filt i svart med rosa döskallar ( bara lite besatt av döskallar som alla vet ) Lita Vodka ! And so on.. :) Hade det awsome ialf

Mer planer som är inräknat e att Kriga kommer Koras till Hösten Wohooo :)=)

Sen ska vi följa med på korningar till våren på kompisens schäfrar ska bli kul !

Träningarna går massa frammåt !

Hade funderingar på att åka ner till malmö och ställa men det blev inte så ! Får bli nästa år å satsa på de kommande som kommer här...
Just nu e de bröllops klännings jakt för fullt... Hittade en jag tyckte jätte mkt om igår...! Men ska åka till en till affär innan jag bestämmer mig ! ;)

Lita uppdatering ialf...


Ännu en underbar dag med vackert väder måste ut med dogsen Hej svajs !!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar