onsdag 9 december 2009

Jag har världens snällaste POJKVÄN

Hihi världens snällaste pojkvän och lite till... Idag kom min förtidiga julklapp... En Iphone 3gs
min gammla telefon har halv gurkat ihop... då jag använder telefonen för att komma ihåg saker va ju det ingen hitt.. men denna e ungefär 20 ggr snabbare...

Nu ska jag bara lägga in lite nya grejer på den...

Sen va fredrik hos tuija och hämtade ca 20 timmar film som jag ska sätta mig ner å redigera... ^^ Först måste jag ta å göra rent hela datorn =P lägga in lite nya program.. e inte säker på att jag kan fixa dvd vinjett... Men ska kolla påt å ringa runt till de som kan ha de typ FARMEN hihi ;)

Detta kommer ta ett bra tag.. men ska jobba på så snabbt jag hinner.. då det e mkt film innebär det att man måste lägga in del för del å sen ta bort överblivet matrial.... sen ett tips !! MAN ZOOOMAR ALDRIG NÄR MAN FILMAR :) många som inte tänker på de... men den knappen borde förbjudas :P:P:P

en sak jag kan avslöja e att jag kommer ta bort allt ovesentligt ljud på filmen... dvs när kenneth pratar kommer vara med... viktiga saker men allt bakgrundsårl ska försökas att ta bort... sen kommer ju dö tid att klippas bort... med mera... men jag kommer att göra ett prov till tuija som hon får godkänna sen kommer det att brännas ner...


usch förövrigt e de tandläkaren i morrn Fy fasiken va äckligt !!! Men men de går nog bra... bara att mina visdoms tänder krånglar å de ska rycka ut en... fast de skulle de göra i falköping... väntat ett halvår men inte fått någon tid än... inte konstigt man har förbannat ont i munnen då elle ? Omg att allt ska ta sån tid.. :S inte klokt ! tyvärr e de inte mkt att göra åt... :S


Tack Hej Leverpastej!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar