måndag 7 december 2009

Grattis mamma på 50 års dagen!



Grattis underbara älskade mamma på 50 års dagen!!!


jag vet inte riktigt va jag ska skriva idag... Jag e besviken å trött på folk.. även fast de känns som man borde få ur sig det man känner vill man ändå inte vara för öppen om va det handlar om eller vem/ vilka det handlar om... jag tycker ändå att folk kunde sluta ljuga om sig själva för att förbättra sig själva när man vet att de inte e sant blir det bara så jävla löjligt! Sen tycker jag fine snacka skit om mej de bryr jag mig inte ett skit om helt ärligt... Förgyller det eran tillvaro fine... Men det jag blir förbannad på är när det handlar om dem jag tycker om... Skaffa er ett liv istället... prata om nått vättigt nått som ni vet något om istället..


För övrigt har jag starkt börjat fundera på om man skulle dra ihop lite folk å börja spela lite igen hmm.. För er då som kanske inte vet detta.. så har jag sjungt i lite olika Metal & Rockband... Men de sista året har det hela blivit lagt på is... jag har spelat med musikskola sen jag var 8 år... sen vart jag för gammal då blev det band som gällde.. Fast då tog sången över mer..



Hihi Jag trallar lite :P


Nopp nu ska jag gå ut å greja lite med Poi... behöver ligga lite uppe med de oxå... nu e de snart snö... Vilket betyder :P Du kan elda vart du vill å riskerna att de tar eld e mkt liten ;)
(OBS alltid bra att prata med din lokala brandkår så de vet om det så ingen tant ringer å undrar va som håller på )
jag från uppvisningen i falköping




3 kommentarer:

  1. Vad är det som har hänt? Hoppas du och Becca får en härlig helg tillsammans!
    Hälsningar Tuija

    SvaraRadera
  2. Alltid tråkigt när folk ska stärka sitt dåliga självförtoende genom att snacka skit om andra. Hoppas det löser sig!

    SvaraRadera
  3. Tack Tuija :) Det blir säkert jätte bra...! =)

    tack jessica jarå :) Jag bara kännde att jag behövde få ut de nånstans för att sedan kasta det som ett litet ihop knycklat papper i papperskorgen! =)

    SvaraRadera