lördag 19 december 2009

En lugn lörda kväll :)


en lugn och skön lördag kväll! Helt otroligt kommer inte ihåg när vi hade det senast helt galet...!

Så alltså här sitter man vid datorn å skriver lite med två katter i knät och en dobermann som tror han är en Dvärg pinsher haha...

Idag åkte även julgranen upp... krigas första jul.... Å Jul granen hade RÖDA BOLLAR kan ni tänka er det ??? men till slut förstog hon att man inte får smyga fram å stoppa dom i munnen hahaha... Hon såg för roligt ut ! tyvärr hann jag inte med å ta kort med kameran då jag även kännde att hon inte får hitta på dumheter :P

I morgon är det Ipo träning som gäller.. :)

sen på kvällen ska vi gå på bio ! Avatar... Den har blivit mkt prisad så hoppas den håller förväntningarna..!

Sen e det julafton som väntar sen e de utställning... fast då ställer jag Trine å bertils valp :) sen åker vi till sthlm och sen kommer Ilta och sen e det my dog! Hihi så det e härligt att den tiden jag väntat på så länge snart e här nu :)

Obs kan till lägga att jag har väntat på valp från becca i två år... Jag hade alltså bestämt mig för länge sen att jag skulle ha från becca å ingen annanstans i från :P vet inte varför bara varit så nöjd med nitro :)


god jul på er alla tomtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar