fredag 2 oktober 2009

Shit! Men D é klart D é najs

Trökig fredag... Försöker uppfotra schäfer genom att man faktiskt ska va kvar i köket och inte hoppa över grinden... Lyckades till slut... Tur man e envis..! :P Just nu tror hon att om man ropar på henne ska man sätta sig fot... kvittar om jag ropar " Kriga! Här e vi... " Wroom då sätter man sig fot... Hmm Både bra och dåligt... Iom att jag Ipo inkallning på henne å hon ska komma sätta sig framför rakt.. Så blir de ju inte så bra kanske... Iom att hon går fot efter de.. Aja ni vet som tränar..

så ialf har lagt ner träningen ett tag... Kör bara spår och upplet...

Så idag ska vi iväg till mor å far och gå ut med diva Nitro och kriga och köra upplet... Kriga får ha lina för hon snor allting just nu å drar åt andra hållet hjälper inte att ha två av samma... De skiter väl jag i säger hon och ger en fingret...! Hmm så lina på och trampa på om hon drar med leksak...


ska se hur det går med diva dock... jag får jobba med henne ett tag innan hon fattar... att det e skit kul... Hehe men sist fatta hon riktigt bra men gu va jag fick skutta runt hoppa busa å fjanta med henne innan hon förstod de va den hon skulle hämta... :P

Prada gör inte upplet... Hon tycker det e päst och pina! hon får söka efter husse istället... de e skit kul :) Hihi :P

Nu ska vi iväg... hare gott alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar