torsdag 10 september 2009

KUNG FU PANDA


På kvälls kvisten när en katt ligger i knät en i klös ställningen och hundarna ligger utspridda över golvet och sussar så gott och det bara går skit på tv. Slår man på en film på canal plus.. då vi har de där.. Humm Canal plus select tror jag det heter man kan se vilken film när man vill som går på canal plus... i vilket fall upp täckte jag att kung fu panda gick... då både jag å fredrik e stora fans av Tenecius D ( jack black) så vart det ju inget annat än att välja den. Å till min Förtjusning va de första filmen på länge som är tecknad som jag skratta så jag tjikna till... Gud helt underbar... Den skall dock ses på engelska om man inte har småbarn som vill titta samtidigt... Jag kan rekomendera den varmt..





Här kommer en trailer för er som inte hört talas om den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar