onsdag 27 maj 2009

Detta har inte så mkt med hundar att göra

Som sagt inte mkt med hundar att göra men de e roligt att skriva om det ialf. Transformers Hehe... Längtar som fan efter 2a Filmen.. de e en film dem verkligen lyckats med första filmen riktigt snyggt animerad. De händer något å filmen är aldrig tråkig.. Jag tror jag sett den 75 tusen ggr.. Dels för bilarna dels för jag alltid älskat transformers redan som liten skit unge. Hehe alltid varit en pojk flicka... HUmm.. aja.. I vilket fall så ser jag super mkt fram i mot 2a filmen..


Fast för att återgå lite till vardagen så vart de 90 års kalas för farmors gubbe igår tage.. Lite mysigt.. hamna brevid en riktig rolig tant som hette Verna. Hehe hon hade i stort sett en ordvits på allt =P haha.. Riktigt rolig tant.. snacka om frän säger ja bara... Sen va de en gubbe där på 100 år som kom å satte sig och ville oxå ha tårta... hehe en riktigt sköning.. han hörde inte dit men han ville oxå ha tårta så klart fick han de... Sen så fråga han om min 16 åriga kusin ville följa med han på rummet... HUmm.. ja hon tackade ju nej.. men ändå 100 år å fortfarande igång å stöter på flickor.. inte dåligt de.. När hon frågade hur gammal han va så sa han 35 fast jag vet att de inte stämmde för farmor sa att han nyss fyllt 100.. men han satt å sjung å hade sig å skratta så en glad skit va han nog allt haha...

tack hej leverpastej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar